Friday 22 April 2016

Art journal side med Distress Crayons

Hei!
Er det noe jeg liker godt med art journaling, så er det at man ikke alltid trenger å være så innmari seriøs. Det er en bok hvor man kan få utløp for kreative krumspring, testing av ulike produkter og teknikker, og rett og slett lek og moro.

Min art journal er bare for meg, og skal ikke henges på veggen eller ligge framme på utstilling. Derfor liker jeg godt å bruke humor, morsomme utsagn, ordspill og andre rariteter i boka mi.

Her er et eksempel på akkurat dette!


Denne siden har jeg brukt mange forskjellige Distress Crayons på. Jeg kludret fargene på og gnidde de utover med fingrene. Deretter brukte jeg våtserviett gjennom stensiler til å fjerne noe av fargen. Så la jeg ny farge i en del av sirklene som ble bleket. Jeg tegnet en ramme rundt med litt forskjellige farger og drodlet litt rundt. Så limte jeg på collage elementer og skrev litt vis-vas. 




Kanskje jeg fikk deg til å trekke litt på smilebåndet?

Ønsker deg en kreativ og flott dag!
Siv

No comments:

Post a Comment

I always love a comment! Mwah! :)