Monday 17 October 2011

Tim Holtz inspirert tag med Distress Ink og Perfect Pearls

Jeg bare elsker Tim Holtz - hans utstråling, produkter og fantastiske teknikker.
Her er en tag jeg lagde i dag mens lillemann tok en blund, inspirert av denne enestående kunstneren.

I just love Tim Holtz - his presence, products and fantastic techniques.
Here is a tag which I made today while kiddo took a nap, inspired by this remarcable artist.


Til bakgrunnen har jeg brukt Ripe Persimmon og Seedless Perserves, to av fargene i Sesonal Limited Set Fall 2011. Jeg har brukt et av stemplene fra Eclectic Palette (Stampers Anonymous) og brukt Perfect Pearls - Perfect Gold (Ranger) på dette. Sommerfuglen er fra Shabby French samlingen (Stampers Anonymous), og på denne brukte jeg Perfect Bronze.

For the background i have used Ripe Persimmon and Seedless Perserves, two of the colors in Seasonal Limited Set Fall 2011. I have used one of the stamps from Eclectic Palette (Stampers Anonymous) and used Perfect Pearls - Perfect Gold (Ranger) on it. The butterfly is from the Shabby French collection (Stampers Anonymous), and on this I have used Perfect Bronze.
Tekststempelet er fra Stuff to Say (også Stampers Anonymous). Dette er embosset i sort.

The text stamp is from Stuff to Say (Stampers Anonymous). This is embossed in black.


Til slutt har jeg kantet tagen med Walnut Stain, og satt på en Philosophy Tag og en Game Spinner (Tim Holtz idea-ology). Tagen har også fått et sort bånd på toppen.

Finally I have distressed the edges of the tag with Walnut Stain, and added a Philosophy Tag and a Game Spinner (Tim Holtz idea-ology). The tag has also gotten a black ribbon on top.



Her vises bruken av Perfect Pearls bedre:
Here is the use of Perfect Pearls shown better:

Jeg deltar i
Trykkpressa - oktober 2011
med denne tagen

No comments:

Post a Comment

I always love a comment! Mwah! :)